Criteris i barems
1. Fase de valoració del currículum (90% de la qualificació final) |
Màxim 10 punts
(amb 3 decimals) |
||||
a. Experiència professional |
Màxim 6 punts
|
||||
|
|
||||
b. Formació |
Màxim 4 punts
|
||||
b.1.Formació en l’àmbit |
Màxim 3 punts
|
||||
Titulacions oficials (ensenyaments professionals: formació professional,ensenyaments artístics, ensenyaments esportius) |
Àmbit central
|
Àmbit afí
|
|
||
Més de 1.000 hores |
1,500
|
0,750
|
|
||
Entre 500 i 1.000 hores |
1,000
|
0,500
|
|
||
Altra formació |
|
|
|
||
Cursos de més de 100 hores |
0,200
|
0,100
|
|
||
Cursos entre 41 i 100 hores |
0,100
|
0,050
|
|
||
Cursos entre 15 i 40 hores |
0,050
|
0,025
|
|
||
b.2. Formació en llengües |
Màxim 1 punt
|
||||
Català (nivell equivalent al MECRL) |
|
|
|
||
A1 |
|
0,100
|
|
||
A2 |
|
0,200
|
|
||
B1 |
|
0,300
|
|
||
B2 |
|
0,400
|
|
||
C1 o superior |
|
0,500
|
|
||
Anglès (nivell equivalent al MECRL) |
|
|
|
||
A1 |
|
0,200
|
|
||
A2 |
|
0,300
|
|
||
B1 |
|
0,400
|
|
||
B2 o superior |
|
0,500
|
|
||
2. Fase d'entrevista (10% de la qualificació final) |
Màxim 10 punts
(amb 3 decimals) |
||||
Consisteix en la defensa per part del sol·licitant de la seva idoneïtat per cursar el grau sol·licitat en funció de la seva experiència laboral o professional i de la seva formació. Poden accedir a la fase d’entrevista els sol·licitants que hagin obtingut almenys 5 punts de la fase de valoració del currículum. Per cada plaça oferta en cada grau s’entrevistaran els 2 sol·licitants amb millor qualificació. |
|||||
QUALIFICACIÓ FINAL Sorgeix de la ponderació dels resultats de les dues fases (90% fase de valoració del currículum i 10% fase d’entrevista). Per fer aquesta mitjana, cal haver obtingut un mínim d’un 5,000 en cadascuna de les dues fases |
La publicació de les qualificacions i la convocatòria de les entrevistes es farà en les dates següents, a través d'aquest mateix web:
- Qualificació provisional de la valoració del currículum: 22 de maig de 2015
- Qualificació definitiva de la valoració del currículum i convocatòria de les persones que s'entrevistaran (dia, hora i lloc): 3 de juny de 2015
- Qualificació provisional de l'entrevista: 16 de juny de 2015
- Qualificació definitiva de l'entrevista: 26 de juny de 2015
La qualificació final que s'obtingui té validesa exclusivament per al grau de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya al qual s'hagi sol·licitat accedir i per a la convocatòria corrent
Admissions i matrícula
Podran ser admesos als ensenyaments sol·licitats els estudiants amb una qualificació final mínima de 5. L'assignació de les places al grau corresponent entre els sol·licitants que reuneixin aquestes condicions es farà per ordre de les qualificacions obtingudes i en funció de les places ofertes.
La gestió de les assignacions de places la realitza l'Oficina d'Orientació per a l'Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya. La comunicació de l'assignació de plaça es fa en les dates i mitjans establerts per aquella oficina.
La resolució d'admissió té validesa únicament a la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, per al grau per a la qual s'ha obtingut i per a la convocatòria corrent. En cas que un estudiant assignat no efectuï la matrícula en el termini indicat en el moment de l’assignació, perd la plaça, que és reassignada entre els altres sol·licitants que reuneixen els requisits.
Els sol·licitants que vulguin accedir al grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport també hauran de matricular-se i superar les Proves d'Aptitud Personal. Els estudiants que vulguin accedir a aquesta titulació per aquesta via, la matrícula de les PAP l'hauran de fer a l'Àrea de Gestió Acadèmica de la UVic-UCC (dates pendents de publicació a l'Àrea de Gestió Acadèmica).
El Consell Interuniversitari de Catalunya va acordar que per accedir als graus en Mestre d'Educació Infantil i Primària, a partir del curs 2014-2015 caldrà superar una prova d'aptitud personal (PAP), que valorarà els coneixements, les habilitats i les competències que es consideren imprescindibles per poder desenvolupar amb èxit les activitats formatives del pla d'estudis.