Skip to main content

Secretària general

Dra. Anna Sabata i Aliberch

La secretària general ha estat nomenada pel Patronat de la Fundació Universitària Balmes a proposta del rector, per una durada de quatre anys renovables a quatre anys més.

Funcions i competències

  • Exercir la secretaria del Claustre, del Consell de Direcció, del Consell de Govern de la UVic, i d’aquells altres òrgans que es determinin es determinin en les Normes d’organització i funcionament de la UVic-CC. 
  • Tenir cura de la protecció, la custòdia i l’expedició dels documents i les certificacions de les actes d’aquests òrgans de govern de la Universitat.
  • Garantir la comunicació i la publicitat dels acords presos pels òrgans d’àmbit general de la Universitat.
  • Elaborar la memòria anual de la Universitat.
  • Dirigir la Secretaria General i vetllar pel bon funcionament dels sistema de Registre General i de gestió de la
  • documentació de la Universitat.
  • Donar fe, amb la seva signatura, de les actes de les assignatures de les diferents titulacions, custodiar-ne els
  • originals i expedir còpies autèntiques.
  • Elaborar els documents de nomenament i d’acceptació dels òrgans unipersonals de govern previstes en les
  • NOF i conservar-les en el llibre corresponent.
  • Autoritzar l’expedició dels títols universitaris, distincions universitàries i acadèmiques, signar tots els diplomes corresponents i els certificats i constàncies oficials, i respondre perquè els respectius registres es mantinguin actualitzats.
  • Tramitar davant les autoritats competents els documents necessaris per a la legalització dels programes acadèmics que ho requereixin, un cop aprovats per les normatives vigents.
  • Vetllar per l’adequada implantació i pel compliment de les normatives pròpies i de les normatives de caràcter general.
  • Procurar l’assessorament necessari en totes aquelles qüestions de l’ordenament jurídic universitari.
  • Totes aquelles altres funcions que li atribueixin la legislació vigent, aquestes Normes d’organització i funcionament i els reglaments que les desenvolupin o que li deleguin o encomanin el rector o rectora i el Consell de Govern.

Oficina Tècnica de Secretaria General

És l'Oficina que duu a terme les tasques relacionades amb la gestió de la Secretaria General. Així doncs, s'encarrega de l'elaboració i tramitació de convenis de la Universitat i dona suport a la secretària general en l'elaboració de normatives, la gestió dels òrgans de govern, l'expedició de nomenaments, la legalització de documentació, l'assessorament jurídic i altres tasques que tingui assignades.

Contacte

Secretaria General

C. Doctor Junyent, 1 - 08500 Vic
Tel. + 34 938 815 501
secretaria.general@uvic.cat

Contacta'ns

Si tens alguna qüestió, nosaltres tenim la resposta

Contacte